Lekkie, błękitne, rozwiane kartki i prosta czcionka czyli logotyp Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich w nowoczesnej odsłonie. To jeden z wiodących elementów nowej identyfikacji wizualnej, którą dla organizacji przygotowało Vivid Studio. Logo powstało w oparciu o ankietowe badanie opinii członków SBP z zespołu pracującego nad wizerunkiem Stowarzyszenia. Dostrzegli oni mankamenty starego znaku, jednak podkreślali przywiązanie do kolorystyki (odcienie błękitu) oraz motywu książki.
Nowe logo autorstwa Magdaleny Konik jest zgodne z aktualnymi tendencjami. Poza logotypem SBP powstały – wszystkie oparte o ten sam motyw i kolorystykę – znaki dla Wydawnictwa oraz portalu sbp.pl.
Identyfikacja Wizualna wprowadzona zostanie od 1 lipca. Zarząd Główny SBP ustalił okres przejściowy, co oznacza, że na wymianę wszystkich materiałów, struktury SBP mają czas do 15 września br.
Nowe logo autorstwa Magdaleny Konik jest zgodne z aktualnymi tendencjami. Poza logotypem SBP powstały – wszystkie oparte o ten sam motyw i kolorystykę – znaki dla Wydawnictwa oraz portalu sbp.pl.
Identyfikacja Wizualna wprowadzona zostanie od 1 lipca. Zarząd Główny SBP ustalił okres przejściowy, co oznacza, że na wymianę wszystkich materiałów, struktury SBP mają czas do 15 września br.