Roman Wojciechowski
Pełnomocnik programowy Dyrektora ds. wdrożenia nowych technologii i przestrzeni bibliotecznych
Specjalista ds. wdrażania nowych technologii i idei bibliotecznych
Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Cypriana Norwida w Zielonej Górze

llk

Lubuskie Laboratorium Książki GREENBOOK to miejsce spotkań z książką. Rozwój technologii pokazał, że przyjaźń z literaturą można budować nie tylko poprzez klasyczną lekturę stąd w naszej przestrzeni rozwijamy obecność audiobooków i słuchowisk. W naszej jędrzychowskiej agendzie dbamy o to, by realizować zasadę trzeciego miejsca, stąd seanse z książką czytaną, spotkania z przedstawicielami różnych zawodów, cykl „Mapa Głosów”, warsztaty literackie i spotkania z rozmaitymi ludźmi. Opakowujemy bibliotekę w zielone działania, prowadzimy warsztaty ekologiczne i promujemy zdrowy styl życia. Przyjdźcie do nas, porozmawiajmy. Podzielmy się słowem i energią.

Godziny otwarcia:

PONIEDZIAŁEK / CZWARTEK: 12.00-18.00

WTOREK / ŚRODA / PIĄTEK: 10.00-16.00

Kontakt:

ul. Makowa 12

65-048 Zielona Góra

tel.: 736 600 470

e-mail: greenbook@biblioteka.zgora.pl

Specjalista ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych
tel. 68 45 32 611
e-mail: j.hak@wimbp.zgora.pl

Justyna Hak – starszy kustosz

Zadania:
1. Poszukiwanie pozabudżetowych źródeł finansowania działalności Biblioteki oraz sponsorów i mecenatu konkretnych działań i wydarzeń;
2. Sporządzanie wniosków o dofinansowanie zadań, wydarzeń, akcji i imprez realizowanych przez Bibliotekę oraz ich rozliczanie;
3. Współdziałanie z pracownikami komórek organizacyjnych Biblioteki w zakresie merytorycznego opracowania wniosków o dofinansowanie zadań oraz sprawozdań z ich realizacji;
4. Współdziałanie z Głównym księgowym i pracownikami Działu Księgowości w zakresie opracowania części finansowej wniosków o dofinansowanie zadań oraz sprawozdań z ich realizacji;
5. Współdziałanie z Urzędem Marszałkowskim Województwa Lubuskiego, Urzędem Miasta Zielona Góra, Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego i innymi instytucjami w obszarze programów
i przedsięwzięć finansowanych w formie dotacji na zadania celowe;
6. współpraca z donatorami, sponsorami i mecenasami sztuki i kultury w zakresie wspieranych przez nich zadań, działań i wydarzeń realizowanych przez Bibliotekę.

tel. 68 45 32 600, 68 45 32 602
fax.68 45 32 603
e-mail: informacja@wimbp.zgora.pl
II piętro
Pracownicy:
Monika Barzdo – specjalista ds. administracyjnych - sekretarka

Zadania:
1. Prowadzenie sekretariatu oraz prowadzenie obsługi sekretarskiej Dyrektora, I Zastępcy dyrektora i II Zastępcy dyrektora;
2. Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im niezbędnych informacji;
3. Ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Biblioteki;
4. Zachowanie prawidłowego obiegu pism wpływających do Biblioteki i przekazywanie ich zgodnie z dekretacją;
5. Obsługa centrali telefonicznej, odbieranie i nadawanie korespondencji, przesyłek pocztowych oraz faksów i poczty elektronicznej kierowanej na główny adres e-mail Biblioteki.

tel. 68 45 32 608
e-mail: pracownia.plastyczna@wimbp.zgora.pl

Pracownicy:
Janina Gajna – specjalista ds. plastycznych
Katarzyna Szymańska - specjalista ds. plastycznych

Zadania:
1. Przygotowywanie oprawy plastycznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Bibliotekę przy współpracy z Działem Promocji, Działem Zbiorów Specjalnych oraz Działem Informacji Regionalnej i Bibliograficznej;
2. Przygotowywanie materiałów informacyjnych promujących wydarzenia realizowane w Bibliotece: folderów, plakatów, afiszy, ulotek, napisów informacyjnych, ogłoszeń, zaproszeń, dyplomów itp. - w ścisłej współpracy z Działem Promocji i Organizacji Wydarzeń;
3. Przygotowywanie projektów graficznych w wersji elektronicznej lub tradycyjnej na potrzeby Biblioteki i jej agend;
4. Skład komputerowy wybranych publikacji i wydawnictw przygotowywanych do druku przez Bibliotekę.

Fundusze Europejskie dla rozwoju Lubuskiego.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.